Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik was wel nog meer fan van 1 maar deze toch wel terecht den Hof in
Ik vond de eerste zelf ook wel de betere van de twee maar zo zie je maar dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en gelukkig maar
Ik heb er vorige week nog wel een paar zien voorbijkomen waarvan ik dacht dat ze een goeie kans maakten om in de HOF te komen, daarom dat deze een beetje een verrassing is voor mij.
Een verrassing die daarom niet minder deugd doet.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
oeps deze gemist, gelukkig via de Hof ontdekt,
proficiat met je HOF plaats
me 2
een pracht plaatje
proficiat met je wel verdiende Hof
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment