Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Into the desert (V - end)
Collapse
X
-
-
-
Re: Into the desert (V - end)
Dit zijn de zandduinen van Erg Chebbi, in het zuid-oosten van Marokko, tegen de Algerijnse grens.
Een gebied van 22km lang en 5km breed, met zandduinen tot 150m hoog.
Een van de mooiste woestijngebieden in de Maghreb.
Een tocht van 2u op een dromedaris brengt je tot diep in de woestijn.
Je overnacht daar in Berbertenten, en keert na het beleven van de zonsopgang terug.
Je moet er niet naar die plekjes zoeken. Dit is puur natuur.
Het enige moeilijke eraan is dat dit van op een stappende kameel getrokken is.
En ik kan je garanderen, de beste beeldstabilisator is daar niet tegen opgewassen. Vandaar dat ik toch met veel afval naar huis gekomen ben...
Gelukkig toch nog wat bruikbaar materiaal aan overgehouden.
Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk berichtOm stil van te worden.
Zag het er echt ongerept uit als op jouw foto's? Of heb je serieus moeten zoeken naar het juiste plekje?
Comment
-
Bedankt voor je antwoord. Het klinkt als een onvergetelijke ervaring.Website: http://vvbelleg.jalbum.net/
Comment
-
Bedankt voor de fijne reacties, iedereen
Comment
-
-
Prachtige reeks heb je gemaakt, ook deze vind ik heel erg knap, zo puur natuur met mooi lichtcontrast.
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Bedankt voor de reacties, iedereen
Comment
-
Ik had ze bijna allemaal gemist, toch maar even terug gegaan om de vorige foto's te kunnen zien. Ik moet zeggen dat deze er voor mijn bovenuit steekt vanwege het "abstracte" karakter. <mooi zacht en subtiel lijnenspel.Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com
Comment
-
Ik heb me laten vertellen dat zo'n zandwoestijn een ideale situatie nodig heeft wat betreft
de windrichtingen. Deze moeten in evenwicht zijn, anders verwaait het zand en verdwijnt
de zandwoestijn. Maar hier heeft de wind iets moois van gemaakt. Alsof het vrij spel had
en van God zijn eigen zandbak mocht creëren.
Natuurlijk is het aan jou gegeven om er een prachtig stukje uit te knippen en dit mee naar
BD te brengen. En zo is foto's bekijken voor ons een fijne bezigheid.
Comment
-
-
Comment