Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Noordzee
Collapse
X
-
-
-
Re: Noordzee
Heel mooie compo De woeste noordzee goed weergegeven
Speciaal effect met die flarevlekjes in de lucht
Is dit een omzetting in zwart-wit ? Er zit precies nog wat kleur in de lucht, en zeker in de roze flarevlekje.
Comment
-
Zeer sfeervolle tegenlicht plaatpitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHeel mooie compo De woeste noordzee goed weergegeven
Speciaal effect met die flarevlekjes in de lucht
Is dit een omzetting in zwart-wit ? Er zit precies nog wat kleur in de lucht, en zeker in de roze flarevlekje.
was een zeer winderige dag om niet stormige dag te zeggen, moest geregeld mijn lens en toestel afdrogen vanwege het opstuivend zeewater
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtklopt is een omzetting, bewust dat ietsie pietsie kleur erin gelaten...Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtOoit heb ik gezien dat moderators daar bewust op ingrepen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtmag dit dan niet een omzetting hier plaatsen of gaat het over dat ietsje pietsie kleur ?
onverbiddelijk werd ingegrepen. Maar misschien zijn ze niet zo consistent als ze van
zichzelf denken?Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
"Hier worden enkel foto's getoond die naar zwart-wit (grijswaarden) zijn omgezet, de pure z/w foto dus.
Foto's met/in een andere kleur, of foto's waar een detail kleur is toegevoegd, zijn NIET toegestaan!
Foto's in DUO-TONE, v.b. sepia, bruin, blauw, enz. zijn NIET toegestaan."
Daarom verplaatst ............Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/
Comment
-
Maar goed dat die verplaatst is....had ik die dan waarschijnlijk niet opgemerkt
Ik vind die mooi....de flair, die ik altijd probeer te vermijden, geef hier een extra waarde aan je foto! Mooi van compo, kleuren en scherpte!!
Gr Pascale
Comment
Comment