Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Into the desert (II)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Into the desert (II)

Maakt niet uit dewelke; beiden zijn af !

mvg,

Roland

Comment

een pracht beeld
      maar voor mij mag je er de lucht bij laten
      is dat een persoon die daar achter op de heuvelrug staat
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Danny dit is moeilijk kiezen nu eerlijk gezegd..Je nomaden die trekken in de eerste echt door de woestijn die oneindig is door die lucht maar je kan je tweede foto ook weer anders interpreteren als "verdwaald" of "zonder GPS" of zoiets..Dus voor mij zijn ze even sterk hoor..
        Je ziet maar hoe een foto veranderd van onderwerp met deze kleine ingreep..Het geeft een heel ander aspect en gevoel vind ik.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Allebei prachtig. Ik ben het met Pascal eens. Je kunt bij allebei verschillende verhalen bedenken dus ik maak geen keuze.

Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

Comment

Bedankt voor de reacties

Ik volg 100%...
            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Danny dit is moeilijk kiezen nu eerlijk gezegd..Je nomaden die trekken in de eerste echt door de woestijn die oneindig is door die lucht maar je kan je tweede foto ook weer anders interpreteren als "verdwaald" of "zonder GPS" of zoiets..Dus voor mij zijn ze even sterk hoor..
            Je ziet maar hoe een foto veranderd van onderwerp met deze kleine ingreep..Het geeft een heel ander aspect en gevoel vind ik.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Working...
            X