Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tenzij opbouwende kritiek als negatief ervaren wordt, wil ik meegeven dat er vrij veel ruis (helderheids- en kleurenruis) in deze plaat zit.
De rest heeft Frans al gezegd.
Anders is dit helemaal mijn ding
Tenzij opbouwende kritiek als negatief ervaren wordt, wil ik meegeven dat er vrij veel ruis (helderheids- en kleurenruis) in deze plaat zit.
De rest heeft Frans al gezegd.
Anders is dit helemaal mijn ding
Het naar links tillen klopt wel wat dit is 'recht'gezet.
De ruis is een persoonlijke keuze, de prent wordt imho slechter als ik die weghaal, dan is de sfeer die ik voor ogen heb pakken minder.
Het naar links tillen klopt wel wat dit is 'recht'gezet.
De ruis is een persoonlijke keuze, de prent wordt imho slechter als ik die weghaal, dan is de sfeer die ik voor ogen heb pakken minder.
grtz
Glenn
Idd, altijd voor de eigen keuze gaan
en ik vind het een zekere drama uitstralen , hou ik wel van
ik hoop dat het hier niet ontaard in een discussie die niks met de foto te maken heeft
want de foto vind ik persoonlijk geweldig!! super sfeer; dramatisch & mysterieus.. schitterend!!
Comment