Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Atlantic Coast...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Atlantic Coast...

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Nee, ik zie geen verschil.

Het is een bleke rand (geen scherpe lijn, maar een lichte halo) aan de waterzijde ter hoogte van de overgang rotsen/water op de voorgrond. Het valt het meest op aan de linkerhelft.

Sam, dit mag je toch niet laten afschrikken of doen weg blijven ?
    Het is een fotografieforum, en bovenop een showcase, waar het echt de bedoeling is foto's kritisch (maar rechtvaardig) te beoordelen. Dit alleen kan de kwaliteit van ieder fotograaf verbeteren. Dit merk ik zelf aan mijn eigen evolutie sinds ik terug actief ben begin dit jaar. Ik waardeer de kritieken, en hou er ook rekening mee. De perfecte zitten hier boven...
    Persoonlijk vind ik dat er te weinig goede kritiek gegeven wordt.
    Wows en wauws, daar kunnen we echt niet mee verder. Is wel leuk hoor, maar dit trekt ons niveau niet op.
    Ga er gerust weer tegen aan
    Hey Danny,

Over de foto: daar kan ik dan niks aan doen. Dat is ook zo op de originele foto...
    Het is inderdaad spijtig, want sinds ik erop gewezen ben stoort het me eigenlijk ook een beetje.

Wat dat wegblijven betreft: ik kijk nog zeer dikwijls rond, maar zal nog zelden mijn mening geven. Ik (en jij wss ook) heb het forum gekend in betere tijden, maar tegenwoordig krijg je alleen maar de wind van voren als je eens iets kritisch durft te zeggen. Het is ooit anders geweest.
    Ik ben dit forum zeer dankbaar want hier heb ik leren fotograferen. Toen ik hier de eerste keer inlogde kende ik nog niet eens iets van diafragma of sluitertijd, heb ik allemaal hier geleerd.
    Spijtig genoeg zijn er tegenwoordig een aantal mensen die het kunne verpesten voor iedereen
    Als ik de tijd vind, post ik nog eens een foto, maar reageren doe ik daaroor minder en minder...
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
      Als ik de tijd vind, post ik nog eens een foto, maar reageren doe ik daaroor minder en minder...
      Jammer, want dat beetje zure staat in regelrecht contrast met je prachtige plaat. En wat
      je hier geleerd hebt, zou je eigenlijk moeten doorgeven aan de navolgers. Voor iedereen
      waar je de wind van voren krijgt, leer je tientallen mensen iets bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht

Dat heb ik vroeger zeer veel gedaan, maar tegenwoordig alsmaar minder en minder. Een maand geleden nog kreeg ik wederom vanalles naar mijn hoofd geslingerd omdat ik wat aanmerkte op een foto. Dan hoeft het voor mij niet meer...
        Vuisten maken in je zakken Sam ook al valt de kritiek zwaar...
        Dit is al 1000 keer aangehaald dat een comment op een foto een persoonlijke mening en geen statement is,en er zijn nu eenmaal mensen met langere tenen dan anderen maar ik is fijn om van mensen die ervaring hebben reacties te krijgen die eerlijk en gemeend zijn net zoveel als de Ooohs en de aaahs..

In de twee jaar BD heb ik een lijstje van fotografen waarvan ik denk dat ze iets beter van kennis zijn dan anderen op technisch vlak waar ik een respect voor heb en veel van heb geleerd heb door hun werk..
        Ik vind het dan ook leuk om af en toe ook eens van hun een reactie te krijgen met een kritische look..
        Dit alleen maar om bij te leren uit hun tips en oprechte meningen.

Ik moet daarom ook vaststellen dan de lijst van personen wel degelijk denken zoals jij wat ik jammer vind.
        En diegene ik bedoel uit mijn lijst zullen wel weten over wie ik het heb....
        Komt het nu door een vroegere reactie van mij of een andere reden? Ik zou het niet weten.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Mooi om te zien hoeveel werk je in dit soort platen stopt! Ik doe het je
          (voorlopig nog) niet na!
          Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

Comment

ik vindt het contrast van de warme en koele kleuren altijd knap, alsook de witachtige van het water, echt mijn ding

de halo's werd al reeds aangekaart
            groetjes Ingrid

Comment

Mooi geheel met een zeer mooi palet aan zachte complementaire kleuren. Ook een zeer mooie diepte in het geheel!

Het enigste dat ik een beetje "vreemd" overkomen vind, zijn de bovenste en de linkse wolken die gelijk iets weghebben van een bewegingsvervaging, terwijl de wolken achteraan en rechts dit niet hebben...
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
              X