Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Atlantic Coast...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Atlantic Coast...

12mm • 30sec • Iso100 • f6.3
    Last edited by Hellcat; 20 november 2010, 20:35.
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Re: Atlantic Coast...

prachtig mooi!
    Groeten!

500px / Facebook

Comment

Sterk in compo, sterk in kleursettings én sterke bewerking

Comment

ik volg, canvas op en aan de muur
        hier trek ik mijn ogen extra voor open
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Een heel erg mooie !!
          grtjes, fabke
          Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Knappe plaat, Sam

Een detailke dat mij stoort : de overgang van de rotsen op de voorgrond en de zee vertoont een lichte halo... Da's jammer bij deze anders zo perfecte plaat.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Complimenten van een fan

Comment

mooi op alle gebied!!

Comment

hoe doe je het toch... zo ongelooflijk mooi! Keep going at it!
                  [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                    Complimenten van een fan
                    Ben ik ook...altijd al geweest.

Weer een prachtige plaat maar ik vraag me af waarom we geen comments krijgen op foto's van de TS die door anderen gemaakt zijn..Tips zouden ook welkom zijn...zeer graag zelfs.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

knappe plaat jongen!
                      some toys 4 big boys
                      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Knap Ik hou wel van het koele blauw op de voorgrond terwijl de horizon en de wolken nog warmte krijgt van de zon. Twee opnames met verschillende witbalans gebruikt
                        De overgang tussen water en de rotsen op de voorgrond bevat inderdaad nog halo's....je zou deze foto nog kunnen verbeteren indien ze weg zijn. Voor de rest een geslaagde opname
                        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

wow, inderdaad eentje voor in de woonkamer ....
                          adembenemend !
                          Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Dank aan allen!

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                            Knap Ik hou wel van het koele blauw op de voorgrond terwijl de horizon en de wolken nog warmte krijgt van de zon. Twee opnames met verschillende witbalans gebruikt
                            De overgang tussen water en de rotsen op de voorgrond bevat inderdaad nog halo's....je zou deze foto nog kunnen verbeteren indien ze weg zijn. Voor de rest een geslaagde opname
                            Bedoel je van te verscherpen? Ik heb er nu een andere versie opgezet. Is die beter?
                            Thanks!
                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Ben ik ook...altijd al geweest.

Weer een prachtige plaat maar ik vraag me af waarom we geen comments krijgen op foto's van de TS die door anderen gemaakt zijn..Tips zouden ook welkom zijn...zeer graag zelfs.
                            Hey,

Dat heb ik vroeger zeer veel gedaan, maar tegenwoordig alsmaar minder en minder. Een maand geleden nog kreeg ik wederom vanalles naar mijn hoofd geslingerd omdat ik wat aanmerkte op een foto. Dan hoeft het voor mij niet meer...
                            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Nee, ik zie geen verschil.

Het is een bleke rand (geen scherpe lijn, maar een lichte halo) aan de waterzijde ter hoogte van de overgang rotsen/water op de voorgrond. Het valt het meest op aan de linkerhelft.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
                              Bedoel je van te verscherpen? Ik heb er nu een andere versie opgezet. Is die beter?

Sam, dit mag je toch niet laten afschrikken of doen weg blijven ?
                              Het is een fotografieforum, en bovenop een showcase, waar het echt de bedoeling is foto's kritisch (maar rechtvaardig) te beoordelen. Dit alleen kan de kwaliteit van ieder fotograaf verbeteren. Dit merk ik zelf aan mijn eigen evolutie sinds ik terug actief ben begin dit jaar. Ik waardeer de kritieken, en hou er ook rekening mee. De perfecte zitten hier boven...
                              Persoonlijk vind ik dat er te weinig goede kritiek gegeven wordt.
                              Wows en wauws, daar kunnen we echt niet mee verder. Is wel leuk hoor, maar dit trekt ons niveau niet op.
                              Ga er gerust weer tegen aan

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
                              Dat heb ik vroeger zeer veel gedaan, maar tegenwoordig alsmaar minder en minder. Een maand geleden nog kreeg ik wederom vanalles naar mijn hoofd geslingerd omdat ik wat aanmerkte op een foto. Dan hoeft het voor mij niet meer...
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

Comment

Working...
                              X