Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik weet het en ik word er ook zelf heel moe van.. denk dat ik maar es iets anders dan Flickr ga proberen volgende keer.
maar wat vind je van de foto, dat is toch het doel van dit forum...
ben akkoord hoor over de steen maar ik heb vroeger al zitten proberen met herkaderen maar ik krijg hem niet weg zonder de rest erger te maken.
mijn mooie rotsformatie in het center wordt dan teveel links geplakt of ik maak er nog meer widescreen van maar da's zo jammer van de paalkes rechts...
misschien dat ik de steen een stopke of twee donkerder kan maken dan pakt ie veel minder aandacht in elk geval.
bouk, da's inderdaad geen slecht idee maar dan zou ik eerst CS5 moeten kopen.. ik doe nu alles met Lightroom 3 en ben daar blij mee. CS is te duur. ik koop er liever leuke lenzen voor, misschien later... of zijn er andere programmas (voor de mac) die dit ook goed doen??
bouk, da's inderdaad geen slecht idee maar dan zou ik eerst CS5 moeten kopen.. ik doe nu alles met Lightroom 3 en ben daar blij mee. CS is te duur. ik koop er liever leuke lenzen voor, misschien later... of zijn er andere programmas (voor de mac) die dit ook goed doen??
je hebt helemaal gelijk hoor.
maar zijn er geen gratis tooltjes te downloaden, misschien heeft iemand hier wel een tip.
niet meteen voor deze opname maar misschien voor later.
mensen.....?
grt,.bouk.
Ik zou ook die rots wegwerken, en wat naar rechts overdraaien. Nu lijkt alles naar links weg te glijden.
Het kan misschien wel zo geweest zijn, maar volgens het oog loopt ie scheef.
Comment