Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als ik eerlijk mag zijn....vind dit een mooie foto, kleuren, comp en scherpte maar vind dat er teveel lucht op staat....misschien een vierkantige uitsnede?
Gr Pascale
Als ik eerlijk mag zijn....vind dit een mooie foto, kleuren, comp en scherpte maar vind dat er teveel lucht op staat....misschien een vierkantige uitsnede?
Gr Pascale
Voila sé das wat ik ook aan dacht...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De lucht zorgt ook wel mee voor diepte in de foto naar mijn mening.
Ik zie het een beetje als een verticale pano waarbij je de lucht net boven de fotograaf zijn hoofd ziet en de weg vlak onder zijn voeten.
Op het eerste zicht symmetrisch maar na een tweede keer kijken toch niet helemaal symmetrisch, wat het eenvoudige beeld toch wel boeiend maakt.
Een heel knappe foto vind ik
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Het contrast van de kleurloze lucht en de kleuren van de omgeving maakt samen met de compositie deze foto voor mij heel bijzonder. Nu nog zo'n felgroene oude VW bus en je bent helemaal terug in de hippie-tijd.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Comment