Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Was wel even schrikken.....ik bewoog niet meer tot het water weer wegtrok....en de andere BD leden maar toekijken....FOEI!!!
En weet je wat ze zeiden achteraf....."we gingen je camera wel opvangen maar jou zouden we niet gered hebben!!"....straf hé!!
Gr Pascale
Was wel even schrikken.....ik bewoog niet meer tot het water weer wegtrok....en de andere BD leden maar toekijken....FOEI!!!
En weet je wat ze zeiden achteraf....."we gingen je camera wel opvangen maar jou zouden we niet gered hebben!!"....straf hé!!
Gr Pascale
tja van je vrienden moet je 't hebben hé Maar ze zouden toch je camera redden
Gelukkig alles goed afgelopen en de foto is het allemaal waard
Waarvoor heb je vrienden nodig denk je ? Net op tijd "getrokken" maar net te laat vertrokken, dat moest jij als zeewaterrat toch al weten Vind de opname wel spectaculair.
En was dat dan zulke hoge golf dat het zelfs over die mooie bottekes heen kletste
En eens natte voeten dan kan je ook gewoon blijven foto's maken hé, nat is nat
Wat een fotografe toch lijden kan... Maar om echte kunst te maken moet er een beetje lijden aan te pas komen toch
Een heel mooi resultaat heb je er hier toch uitgehaald.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Jij waaghals..Het water stond je wel echt in de schoenen maar dat moch de pret niet bederven...Toen je bijna die golf over je kreeg was ik toch wel wat bezorgd...
Heerlijk laag standpunt en je (ik) voel gewoon de dreiging en ik zie het nog zo voor me...
Top opname...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment