Terwijl een 100 jaar geleden hier alle geweld los barste en geen enkele boom overeind stond zoals op menig foto te zien was....Je kan het haast niet voorstellen wat de mensen in deze streek van Zonnebeke meegemaakt hebben....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ze staan er weer....
Collapse
X
-
-
Re: Ze staan er weer....
Da's ne mooien, Pascal !
Heel sterk diepte-effect, met tunnelvision
Maar waarom geen vierkante uitsnede ? Nu is het net niet vierkant (753x900)...
Ben persoonlijk niet zo voor die exotische verhoudingen (allez, toch niet voor beeldverhoudingen )
-
Heel mooi die diepte in de foto door de bomen en de naar beneden lopende weg.
Heel mooie ingetogen kleuren ook
Comment
-
Mag misschien ietsje meer contrast hebben, maar ook zo een mooi plaatje.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Knap Pascal, je was daar op het juiste moment er hingen nog net genoeg herfstblaadjes aan de bomen om de foto helemaal top te maken.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtHeel mooi die diepte in de foto door de bomen en de naar beneden lopende weg.
Heel mooie ingetogen kleuren ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk berichtKnap Pascal, je was daar op het juiste moment er hingen nog net genoeg herfstblaadjes aan de bomen om de foto helemaal top te maken.
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtHeel mooi die diepte in de foto door de bomen en de naar beneden lopende weg.
Heel mooie ingetogen kleuren ook'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Als een erehaag. Maar de natuur kan wel tegen een stootje. Terwijl mensen nog generaties
met littekens ronddwalen, staat hij er weer: in volle glorie, in vol ornaat. Vandaar dat we
hem nu heel langzaam aan het wurgen en stikken zijn, vrees ik. Mooi foto.
Comment
Comment