Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De omzetting vind ik wel goed hoor !
Die foto heeft iets, door de beweging in het water, de lichte wolken op 1/3 van links, en de schuine lijnen / vlakken door de golfbreker en de appartementen die er parallel mee lopen.
En dit alles wordt versterkt door de omzetting.
Scherpte is moeilijk te beoordelen op dit formaat, alhoewel met f4.5 het mss wel moeilijk is om van voor tot achter scherp te krijgen.
Onscherptegevoel kan ook gecreëerd of versterkt worden door de beweging van het water in comb. met sluitertijd.
Misschien is er wat meer scherpte uit te halen door verscherpen ?
De omzetting vind ik wel goed hoor !
Die foto heeft iets, door de beweging in het water, de lichte wolken op 1/3 van links, en de schuine lijnen / vlakken door de golfbreker en de appartementen die er parallel mee lopen.
En dit alles wordt versterkt door de omzetting.
Scherpte is moeilijk te beoordelen op dit formaat, alhoewel met f4.5 het mss wel moeilijk is om van voor tot achter scherp te krijgen.
Onscherptegevoel kan ook gecreëerd of versterkt worden door de beweging van het water in comb. met sluitertijd.
Misschien is er wat meer scherpte uit te halen door verscherpen ?
Zou hem toch niet doen verdwijnen...
Danny...bedankt hoor!
Ik zou de originele nog eens moeten bekijken....maar 't zit in mijn koppetje en als ik niet tevreden ben......
Zie wel!!
Gr Pascale
Comment