Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Graffiti in Gent
Collapse
X
-
-
Re: Graffiti in Gent
Ik passeer zoveel aan dit stinkende ongure, vuile straatje, maar vanaf nu bekijk ik het helemaal anders! Ik vind hem prachtig!
Comment
-
-
mooie plaat. knap dat je met de kunst van anderen en zo'n eigen beeld neer hebt gezet.
Comment
-
-
-
Ik volg, en ben blij dat ik het deze keer niet als eerste (of enige) moet zeggen.
Alhoewel, in combinatie met de bewerking en de graffiti, vind ik het hier niet zo erg, en zelfs passend.
Maar dit alles past dan misschien minder bij "landscape and nature", maar zou ik niet weten waar dit anders te plaatsen...
Sterke plaat in ieder geval
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtIk heb in een paar van je foto's gemerkt dat je je niet veel lijkt aan te trekken van de hooglichten, en dit in een tijd dat iedereen het heeft over 'dynamisch bereik'.
Misschien een aandachtspuntje?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtIk volg, en ben blij dat ik het deze keer niet als eerste (of enige) moet zeggen.
Alhoewel, in combinatie met de bewerking en de graffiti, vind ik het hier niet zo erg, en zelfs passend.
Maar dit alles past dan misschien minder bij "landscape and nature", maar zou ik niet weten waar dit anders te plaatsen...
Sterke plaat in ieder geval
Hij staat hier omdat een MOD hem van van straatfotografie naar hier verplaatst heeft
Dat overbelichte stuk voegt nu meer toe dan als het niet overbelicht was want daar stonden gewoon saaie gebouwen
GrtCanon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
Comment
-
Bedankt voor de toelichting.
Ik heb ook begrepen dat "straatfotografie" eerder op mensen slaat dan op straat...
In het eerste geval staat hij er dan niet op zijn plaats, in het tweede echter wel...
Hier zijn nog discussies over geweest
Oorspronkelijk geplaatst door W-dytoi Bekijk berichtBedankt!
Hij staat hier omdat een MOD hem van van straatfotografie naar hier verplaatst heeft
Dat overbelichte stuk voegt nu meer toe dan als het niet overbelicht was want daar stonden gewoon saaie gebouwen
Grt
Comment
Comment