20mm • 25sec • Iso100 • f10
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jökulsárlón...
Collapse
X
-
-
Re: Jökulsárlón...
Weeral ene om duimen en vingers van af te likken
Oorspronkelijk geplaatst door Mongogamgee Bekijk berichtniet eenvoudig om uit te spreken
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Dit is genieten, een prachtfoto met veel details om te ontdekken
Comment
-
-
Prachtige plaat, mooi licht, erg scherp en mooie kleurtjes.
Anekdote: ik was daar begin juni en toen lagen er nog niet veel ijsschotsen.Daar deed men wat aan: met bulldozers werd een dam opgeworpen net voor de afgekalfde ijsschotsen naar zee verdwenen. Zo bleven ze 'haperen' en zag het er meer spectaculair uit..
Hier en linkje hoe het toen was :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk berichtPrachtige plaat, mooi licht, erg scherp en mooie kleurtjes.
Anekdote: ik was daar begin juni en toen lagen er nog niet veel ijsschotsen.Daar deed men wat aan: met bulldozers werd een dam opgeworpen net voor de afgekalfde ijsschotsen naar zee verdwenen. Zo bleven ze 'haperen' en zag het er meer spectaculair uit..
Hier en linkje hoe het toen was :
http://forum.belgiumdigital.com/f40/...er-317125.html[FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK
Comment
-
-
ik heb even moeten wennen aan het blauw maar ben het toch wel met de voorgangers eens.
.......maar ik twijfel nog steeds een beetje aan het vele blauw..........
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
Comment