UPDATE : bomen rechts opgehelderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Barrage de Gileppe anders bekeken
Collapse
X
-
Barrage de Gileppe anders bekeken
UPDATE : bomen rechts opgehelderd
Last edited by Dama; 7 november 2010, 17:08. -
-
Re: Barrage de Gileppe anders bekeken
Ik vind het eigenlijk een beter standpunt dan de vorige. Je hebt natuurlijk niet het volledige overzicht over de stuwdam maar de details in kleur en de betere compo die je hier hebt maken dat allemaal ruimschoots goed denk ik.
Ik hou vooral van het contrast tussen de lucht en de mooie herfstkleuren van de bomen aan de linkerkant. Een heel mooie weerspiegeling in het water ook.
Kortom een heerlijk plaatje
Comment
-
-
Ik vind je comp. heel sterk....je vormt hier als het ware een zigzag lijn vanuit de hoek naar die bomen om dan verder weer naar rechts te gaan naar de barrage!
Kleuren zijn mooi...alleen het blauw....een beetje te blauw.
Gr Pascale
Comment
-
Bedankt voor de reacties iedereen
Zal jouw nieuswgierigheid niet langer op de proef stellen... Zie update.
Bedankt voor de tip ! Zit er beter uit
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtheel mooi, al ben ik benieuwd hoe hij zou zijn als je de kleuren van de bomen rechts een beetje oplicht?
Comment
-
-
Bedankt !
Heb in de update het blauw een klein beetje gedesatureerd...
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtIk vind je comp. heel sterk....je vormt hier als het ware een zigzag lijn vanuit de hoek naar die bomen om dan verder weer naar rechts te gaan naar de barrage!
Kleuren zijn mooi...alleen het blauw....een beetje te blauw.
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtZal jouw nieuswgierigheid niet langer op de proef stellen... Zie update.
Comment
-
Doe eens een refresh ?
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtHoe update ? Waar update ? De bedoeling is wel dat je dan de originele laat staan...
Comment
Comment