Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mistig allerheiligen II
Collapse
X
-
Mistig allerheiligen II
Labels: Geen
-
-
Re: Mistig allerheiligen II
Zo'n mist doet me altijd denken aan mijn gomwerk vroeger op school. Ik kreeg ook nooit
altijd alles weg, maar hoopte dat wat achterbleef toch mooi genoeg was om de leraar te
overtuigen niet aan mijn oor te trekken. Ik had dat niet graag.
Al lijkt die mist soms ook iets op wat je liefje in je oren fluistert, met een klein beetje
warme damp erbij.
Zou ook gewoon kunnen zeggen dat ik hem mooi vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtZo'n mist doet me altijd denken aan mijn gomwerk vroeger op school. Ik kreeg ook nooit
altijd alles weg, maar hoopte dat wat achterbleef toch mooi genoeg was om de leraar te
Al lijkt die mist soms ook iets op wat je liefje in je oren fluistert, met een klein beetje
warme damp erbij.
Zou ook gewoon kunnen zeggen dat ik hem mooi vind.::: Flickr :::
Comment
-
-
"bolle dikke mist" zeggen ze bij ons ... en dat heb je goed & mooi vastgelegd op beeldThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtZo'n mist doet me altijd denken aan mijn gomwerk vroeger op school. Ik kreeg ook nooit
warme damp erbij.
Zou ook gewoon kunnen zeggen dat ik hem mooi vind.
Maar om zo'n commentaar te krijgen zou ik in de gietende regen in een plas modder gaan liggen om toch maar het juiste beeld in mijn zoeker te zien.
Mijn nederige dank aan u meneer doudeke
Comment
-
Comment
-
-
knappe plaat
Comment
-
Vind die ook beter dan je pano....dikke mist daar maar toch goed de details nog te zien!
Gr Pascale
Comment
Comment