Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Weer een hele mooie en door je eigen stijl duidelijk te zien dat hij van jou komt zonder je naam te zien, wat ik heel sterk vind.
Ga maar snel weer op reis om een nieuwe collectie aan te leggen.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Wat ik persoonlijk wel minder vind is de halo boven de rotsen door de blending... Heb dit eigenlijk nog niet vaak in jouw werken gezien...
Als dit een foutje zou zijn dat tijdens het blenden was gebeurt, dan zou ik wel heel erg in de fout zijn gegaan. Met andere woorden; de lucht was gewoon lichter daar vanwege de lage zon achter de berg. Door de kleurtjes in de lucht aan te dikken, is dit contrast wel duidelijker zichtbaar geworden. Maar met jouw kritische oog kunnen mijn foto's alleen maar beter worden. Niet inhouden dus
(ps: aangezien ik eerst de mening van BD wilde hebben, heb ik gisteren pas mijn album klaar gemaakt. Dankzij de kritiek heb ik er toch een paar kunnen opwaarderen.)
Bedankt voor de toelichting. Ik zag het niet als een fout (ik weet hoe precies je te werk gaat), maar eerder deel van een special effect, waar men dan moet van houden
Bedankt voor de appreciatie van mijn kritiek. Is uiteraard steeds opbouwend bedoeld...
Ik weet van mezelf dat ik streng ben, maar probeer dit zeker ook voor mezelf te zijn.
Als je vind dat het onterecht is, of ik er over ga, laat het wel weten he ?
[QUOTE=kohraya;2879354]Als dit een foutje zou zijn dat tijdens het blenden was gebeurt, dan zou ik wel heel erg in de fout zijn gegaan. Met andere woorden; de lucht was gewoon lichter daar vanwege de lage zon achter de berg. Door de kleurtjes in de lucht aan te dikken, is dit contrast wel duidelijker zichtbaar geworden. Maar met jouw kritische oog kunnen mijn foto's alleen maar beter worden. Niet inhouden dus
(ps: aangezien ik eerst de mening van BD wilde hebben, heb ik gisteren pas mijn album klaar gemaakt. Dankzij de kritiek heb ik er toch een paar kunnen opwaarderen.)
Bedankt voor de toelichting. Ik zag het niet als een fout (ik weet hoe precies je te werk gaat), maar eerder deel van een special effect, waar men dan moet van houden
Bedankt voor de appreciatie van mijn kritiek. Is uiteraard steeds opbouwend bedoeld...
Ik weet van mezelf dat ik streng ben, maar probeer dit zeker ook voor mezelf te zijn.
Als je vindt dat het onterecht is, of ik er over ga, laat je het wel weten he ?
Als dit een foutje zou zijn dat tijdens het blenden was gebeurt, dan zou ik wel heel erg in de fout zijn gegaan. Met andere woorden; de lucht was gewoon lichter daar vanwege de lage zon achter de berg. Door de kleurtjes in de lucht aan te dikken, is dit contrast wel duidelijker zichtbaar geworden. Maar met jouw kritische oog kunnen mijn foto's alleen maar beter worden. Niet inhouden dus
Terug een knap, ietwat anders beeld..
Wat ik niet goed kan volgen waarom er over die stenen in het midden ook een waas hangt. Dat terwijl die toch wel boven het water uitsteken..
Comment