Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Smalle doorgang
Collapse
X
-
-
-
Re: Smalle doorgang
Deze compositie is voor mij een stuk interesanter dan de vorige 2 bos beelden.
groeten,
Helen
update: Ik zei dit voordat ik jouw beeld van Mullertal zag. Die ik ook goed. Ik bedoelde de twee daarvoor.Last edited by Helen; 3 november 2010, 00:50.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
-
Thanks Helen !
Die 2 andere waren inderdaad drukker met al die stenen in het water.
Kwestie van smaak...
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtDeze compositie is voor mij een stuk interesanter dan de vorige 2 bos beelden.
groeten,
Helen
update: Ik zei dit voordat ik jouw beeld van Mullertal zag. Die ik ook goed. Ik bedoelde de twee daarvoor.
Comment
-
Je foto toont niets te veel en ook niets te weinig en ondanks de centrale compo vind ik hem wel fijn kijken. De laatste dagen passeren er echter zoveel van deze foto's dat deze er voor mij niet echt uit springt.
Dat was met die van dat brugje wél het geval (maar het kan niet altijd Bingo! zijn).
Mooie foto zonder meer dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtJe foto toont niets te veel en ook niets te weinig en ondanks de centrale compo vind ik hem wel fijn kijken. De laatste dagen passeren er echter zoveel van deze foto's dat deze er voor mij niet echt uit springt.
Dat was met die van dat brugje wél het geval (maar het kan niet altijd Bingo! zijn).
Mooie foto zonder meer dus.
Comment
-
-
knappe kleuren het contrast tussen het kille van het water en de warmte van de herfst tinten van het bos, mooie compo en dan die trage sluitertijd waarmee je het speciale effect op het stromend water krijgt
Comment
-
Comment