Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi kleureneffect met die blauwe mistige schijn over de herfstige kleuren.
Ik zou er eventueel een symmetrisch beeld van maken met de horizon in het midden, met zo'n perfecte weerspiegeling kan dat wel denk ik. Maar da's persoonlijke smaak natuurlijk.
Heerlijk mooie, rustige foto
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik zou er eventueel een symmetrisch beeld van maken met de horizon in het midden, met zo'n perfecte weerspiegeling kan dat wel denk ik. Maar da's persoonlijke smaak natuurlijk.
Dat doet iedereen al, daarom vind ik het leuk als er ook eens wordt van af geweken.
Centraal is daarom niet minder leuk. Maar zoals je zegt: smaken verschillen
De blauwe waas/mist (?) op de bomen vind ik niet zo mooi. De kleurtjes hadden voor mij (persoonlijk) iets sterker mogen uitkomen.
Dat doet iedereen al, daarom vind ik het leuk als er ook eens wordt van af geweken.
Centraal is daarom niet minder leuk. Maar zoals je zegt: smaken verschillen
De blauwe waas/mist (?) op de bomen vind ik niet zo mooi. De kleurtjes hadden voor mij (persoonlijk) iets sterker mogen uitkomen.
Hier volg ik !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Eigenlijk ben ik zo geen fan van een horizon pal in het midden maar in dit geval zou ik er ook voor kiezen omdat de voorgrond m.i. zo weinig te vertellen heeft.
Mijn gedacht hé
Beetje hetzelfde probleem al met die van mij. Onderste strookje voegt niet zo veel toe. Ben meestal wel voor die 1/3-2/3 regel, maar ga hier toch ook voor 1/2.
Gr. Niek
Ik heb eigenlijk tegen mijn zin mijn foto gecropt( probeer altijd een foto te nemen wetende dat ik die niet meer moet bijsnijden)
Of die nu beter is...laat ik jullie beslissen!
Wat de kleuren betreft....krijg die toch niet beter...of anders verandert ook de blauwe sfeer mee en dit wil ik zo houden!
Heb hier alleen nog wat meer contrast gegeven!
Comment