Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
herfstralen
Collapse
X
-
-
Re: herfstralen
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtbouk ik heb de exif bij de foto geplaatst
ja zou ik eigenlijk liever ook doen hoormaar als je een update plaatst heeft men graag dat men de eerste laat staan zeker
dank voor de reacties
Comment
-
Auw mijn ogen... bij het zien van die tweede
Die eerste is heel goed !
Geeft toch een goed gevoel als je dit in levende lijve ziet he ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtAuw mijn ogen... bij het zien van die tweede,
dank voor de reactie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmag ik hem weg doen , ben beschaamd hem te laten staan,
dank voor de reactie
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmag ik hem weg doen , ben beschaamd hem te laten staan,
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Geef mij maar de eerste hoor!!
Prachtig!!
Goe bezig!!
Gr Pascale
Comment
-
Heerlijk moment en mooie plaats vastgelegd !
Een foto vol herfstlicht !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Ik zie hem nu pas voor het eerst en ik kan enkel bevestigen wat iedereen al gezegd heeft. Een prachtfoto dus
Comment
-
eigenlijk is het allemaal al gezegd dus ik breng niks nieuws aan maar wil dit juweeltje toch niet zonder meer voorbij laten gaan.(voor de eerste natuurlijk)
groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Een goede foto moet niet noodzakelijk haarscherp zijn, hier is de sfeer en het licht het belangrijkst, het detail niet, en dus 9 punten voor de 1e en 7 voor de 2e! :->
Comment
Comment