Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
dit is eigenlijk met een klein hartje dat ik deze hier op SC post ,zelf vond ik hem mooi ,maar als ik al dat mooi werk hier soms zie twijfel ik soms ,als het niet goed is zal ik het gauw gaan weten
toch al bedankt voor het kijken
Last edited by bopatje; 1 november 2010, 09:44.
Reden: sensorvlekjes verwijderd
Vind enkel de kleur van het blauw onder de wolken links een beetje raar...
ik heb er niets aan veranderd hoor Danny ,alleen een lichte saturatie en een beetje contrast ,en de voorgrond ietsje opgelicht ,het komt miss omdat het blauw in de hoek rechtsboven heel anders is dan onder die wolken waar er op dit moment een bui aan het vallen was ,toch dank voor de reactie hoor
eentje van de zaterdag
het was immers mooi weer aan zee geen bui gezien
mooie compo patrick
hou wel van de kleuren in die dreigende lucht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Goed genoeg voor SC als je het mij vraagt. Hier passeert erger werk.
Het kleurverschil van de blauwe lucht links met dat helder blauwe rechts, komt wel wat vreemd over. Verder nog wat sensorvlekjes verwijderen.
De rest is voor mij een kwestie van smaak. Zeker geen slechte foto dus.
Goed genoeg voor SC als je het mij vraagt. Hier passeert erger werk.
Het kleurverschil van de blauwe lucht links met dat helder blauwe rechts, komt wel wat vreemd over. Verder nog wat sensorvlekjes verwijderen.
De rest is voor mij een kwestie van smaak. Zeker geen slechte foto dus.
dank u kohraya ,ik heb de vlekjes verwijderd ,stom dat ik er nog niet heb opgelet
ook aan de anderen al mijn dank voor de reactie
Mooie diepte door de compo. Al die verschillende blauw tinten, tot zelfs op de kranen, scheppen een verwarrend gevoel, maar zoals de auteur reeds antwoordde... en hij is de enige echte, hij is de realisator !
Mooie opname, zeker door die kranen die zo'n bijna fluoriserend licht hebben.
De lucht is dreigend, hierdoor zou ik dat mooie blauwe stukje hemel weggeshopt hebben ... maar dit is uiteraard alleen mijn mening.
groetjes, fabke
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
een heel mooi beeld, vooral het verschil tussen de dreigende wolken en dat frisse blauw van de kranen...voor mij mocht dat lichte stukje lucht iets donkerder
Comment