Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
deze techniek wil ik ook nog eens onder de knie krijgen
prachtig beeld
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
... als je nou eens wist hoeveel moeite ik gedaan heb om die sierlijke tak nu net goed in beeld te krijgen...
Ik denk dat Pascal die blekere, kleine tak bedoelt links van de dikke boom. Qua kleur en lijnenspel (hij staat haaks op de rest) hoort hij daar niet thuis.
't Is een detail. Verder wel een mooie opname hoor.
Sierlijke en sfeervolle opname. In het vervolg niets in de auto achterlaten, zet aan tot diefstal, dus verwijder die dunne boomstam maar met ps of andere programma's
Ik vrees hier de spelbreker te moeten zijn maar ik vond je foto van fond de quarreux veel beter. Deze is me te druk, teveel rotsen in het water, waar jij niet veel aan kan veranderen, maar het ontneemt me hier wat rust in het beeld.
Groeten
Kurt
Ja, dat takje, dit komt eens voor in een bos he
Heb het toch eens weg gekloond, een esthetische ingreep, maar dit wordt bij modellen ook wel eens gedaan he ?
Ik hoop dat ik nu niet als "Barbiefotograaf" ga bestempeld worden ?
Ik denk dat Pascal die blekere, kleine tak bedoelt links van de dikke boom. Qua kleur en lijnenspel (hij staat haaks op de rest) hoort hij daar niet thuis.
't Is een detail. Verder wel een mooie opname hoor.
Comment