Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zachtjes
Collapse
X
-
-
Re: zachtjes
Iki vind het een knappe foto..........eenvoud siert .
De handtekening stoort me -in dit specifieke geval- ook wel een beetje wegens de contrasterende kleur.
Verder zie ik er geen storende elementen in. De uitgebrande zon is hier realistisch.
gr,
Comment
-
Ik vind hem wel goed.
Je hebt het jezelf zeker niet makkelijk gemaakt om met zo'n tegenlicht te fotograferen. De zon ziet er daardoor een beetje vierkant uit ipv rond maar het silhouet van de bomen vind ik wel knap.
Ik zou de foto wel nog wat verscherpen zodat de tekening van de bomen nog iets meer uitkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtIk vind hem wel goed.
Je hebt het jezelf zeker niet makkelijk gemaakt om met zo'n tegenlicht te fotograferen. De zon ziet er daardoor een beetje vierkant uit ipv rond maar het silhouet van de bomen vind ik wel knap.
Ik zou de foto wel nog wat verscherpen zodat de tekening van de bomen nog iets meer uitkomt.
Zoals de titel aangeeft, wil ik alles "zachtjes" laten overkomen, zo ook de bomen. Meer verscherping dan nodig bij verkleining wil ik niet geven, want wil mijn foto zo natuurlijk mogelijk van uit het doosje naar het schermpje transporteren.
Alvast bedankt voor de reacties tot dusver!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtIk vind het ook een mooie. Heb je ook even gewacht tot de zon lager stond? Lijkt me ook wel iets.
licht vlekje (lensflare?) rechts zou ik verwijderen
de zon wat lager en minder fel had waarschijnlijk ook mooi geweest...de zonnestralen doorheen de bomen.....
Gr Pascale
Comment
Comment