Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hm, 'k weet niet, er zitten meer herfstkleuren in dan bij 'zonnige herfstdag in Leut' in fotobeoordeling maar daar vond ik dat ondanks de iets minder aanwezige herfstkleuren de foto mede dankzij de compositie meer herfstsfeer uitstraalde.
Als je de twee vergelijkt dan is dit gewoon een mooie herfstfoto, 'zonnige herfstdag in Leut' is een heel mooie herfstfoto voor mij.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik heb de andere niet gezien en ik concentreer me niet zo op titels.
Ik vind dit gewoon een mooi plaatje, knappe bewerking (hoe doe je het toch) en vooral een mooie belichting van rechts op de boomstammen zodat je daar nog alle structuur van de schors ziet. Ik doe het je niet meteen na.
Hm, 'k weet niet, er zitten meer herfstkleuren in dan bij 'zonnige herfstdag in Leut' in fotobeoordeling maar daar vond ik dat ondanks de iets minder aanwezige herfstkleuren de foto mede dankzij de compositie meer herfstsfeer uitstraalde.
Als je de twee vergelijkt dan is dit gewoon een mooie herfstfoto, 'zonnige herfstdag in Leut' is een heel mooie herfstfoto voor mij.
Bedankt voor je reactie..
Hier stonden gewoon meer bomen die meer kleuren hadden..En het weerbeeld veranderde constant..Niet echt makkelijk.
Ik denk dat het het gewoon een kwestie is van kijken in het landschap en daar de beste combinaties uithalen..Dan kan je eigenlijk van 1 dag shooten meer krijgen uit een zelfde reeks..En uiteraard is er ook uiteraard de nabewerking..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Sommige foto's zijn louter informatief...louter een beeld van hoe ik iets zag...Ik voel het trouwens nog steeds als ik er aan denk.Het is niet de sterkste compo die ik ooit poste maar voor mij toch een mooi plaatje..
Iedereen bedankt om te reageren en te kijken...Op naar de volgende.
of naar de vuilbak.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
[QUOTEOp naar de volgende.
of naar de vuilbak.[/QUOTE]
Waarom naar de vuilnisbak???
Die is toch niet slecht!!
Het is niet omdat het een "eenvoudig" plaatje is dat het daarvoor minder mooi is!!
Je hebt die hier geplaatst omdat jij die wel goed vond....het is uiteindelik jij die beslist!
Mijn eerste indruk van die foto....ik dacht dat die wat bijgeflitst was omdat die eerste boom li en het gras op de voorgrond wat meer opgeklaard is....maar ben verkeerd
Gr Pascale
Ze hebben me daar eens in een ziekenhuis gestopt, in Leut. Was ook herfst. En in de
vroege namiddag mochten we er wandelen. Bij het zien van dit plaatje ruik ik die herfst
weer, die bomen, die weiden en het gevoel dat gek zijn niet altijd zeer doet.
Comment