Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een geliefd object
Collapse
X
-
-
Re: een geliefd object
inderdaad, daar zijn blijkbaar deze maand al "een paar" BD-leden gepasseerd.
Zowel qua compo als kleurzetting ven bewerking vind ik dit duidelijk één van de betereThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtinderdaad, daar zijn blijkbaar deze maand al "een paar" BD-leden gepasseerd.
Zowel qua compo als kleurzetting ven bewerking vind ik dit duidelijk één van de betere
Comment
-
Ik vind dit persoonlijk het beste bunker-shot tot nu toe.
De compositie met de lijnen in het zand en de bunker ietsje uit het midden plus een spectaculaire lucht maken dit plaatje af.
De persoon die voor de bunker zit te fotograferen (ik dacht eerst dat het een steen was) zorgt voor een leuk accent.
Comment
-
Ook een mooie bewerking.
maar ik zie geen persoon?
gr.ron.
Comment
-
-
Ook een mooie bewerking.
gr.ron.
Comment
-
Knappe bewerking, met een heel dreigende sfeer
Rechts van de bunker op het middenplan.
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtOok een mooie bewerking.
gr.ron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtKnappe bewerking, met een heel dreigende sfeer
Rechts van de bunker op het middenplan.
gr.ron.
Comment
-
Goed gecamoufleerd he ?Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtOkee daar haalde ik niet direct een persoon uit
gr.ron.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtKnappe bewerking, met een heel dreigende sfeer
Comment
-
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het een stilleven ging zijn met een parelsnoer of iets dergelijks, maar dit steentje is wat zwaar om rond uwe nek te hangen
Heel erg mooi van licht, lucht en compo
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment