Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog eventjes en het is donker
Collapse
X
-
nog eventjes en het is donker
-
-
Re: nog eventjes en het is donker
Een hele mooie!
groeten,
Helenvriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Heel mooi ! Vooral ook met de maan in beeld.
En ja, dat sterretje komt door klein diafragma, maar ziet wel een beetje raar bij een maan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flower Bekijk berichteen mooie het sterretje in de maan moest er voor mij nie in
ja inderdaad komt door klein diafragma, gaf toch dat ietsje meer sfeer de maan erbij
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDynamisch avondbeeld, heel knap
frans
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
een mooi avondbeeld laat je ons hier zien
jammer dat dit zo ver weg is voor mij anders zou ik er ook naar toe trekkenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichteen mooi sfeerbeeld met knappe compo en passend formaat!
maar ik meer heel veel ruis op?
Comment
-
-
Prachtige foto Ingrid.
De "ruis" stoort mij allerminst. Het een landingslicht zou ik het niet durven noemen, want dan zou de rest van het vliegtuig een ferme mastodont moeten zijn Maar de schittering rond de maan doet inderdaad wat "vreemd" aan. iets wat we niet veel zien in een foto. Met of zonder, is weeral net zoals met iedere opname/afbeelding/foto een kwestie van smaak"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
bedankt iedereen voor de respons
Comment
Comment