Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verschijning
Collapse
X
-
-
Re: Verschijning
super,top, waw .....ik kom woorden te kortGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Danny....pfff....mooi hé!!
Zal ik wat muggziften dan.....heb jij Cap Gris Nez niet wat teveel opgeklaard...zie een wit randje rondom....
Gr Pascale
Comment
-
-
ik vindt vooral dat licht en weerkaatsing in het water prachtig
Comment
-
Opnieuw een mooi plaatje, goeie compo en mooie kleuren in de lucht.
Comment
-
Leuke!
groeten,
Helenvriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtik vindt vooral dat licht en weerkaatsing in het water prachtig
Comment
-
-
God is boos want er hangt een grote donderwolk boven zijn verschijning ...
Mooie stralen en weerkaatsing in het water.
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Dergelijke lichtorgels vind ik altijd wel mooi, door die knappe reflecties in het water en de prachtige compo, is het gewoon af hé
pffft ik zou deze week niet willen in de HOF-keuzecomissie zitten want hier zijn weer enkele bijoukes geland dezer dagen.
Durf al haast niks meer te postenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Bedankt voor de reacties en kritische blikken
Bedankt voor jouw eerlijke comment.
Het gaat hem hier inderdaad over het lichteffect van de zon achter de wolken...
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtindrukwekkend onderwerp, maar één van je minder interessante foto's Dama.
( het eerste en het tweede wordt wel eens door elkaar gehaald)
Bedankt voor jouw kritisch oog
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtDanny....pfff....mooi hé!!
Zal ik wat muggziften dan.....heb jij Cap Gris Nez niet wat teveel opgeklaard...zie een wit randje rondom....
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtdit landschap heeft model gestaan voor de bordjes met de tekst : "god ziet mij, hier vloekt men niet" denk ik...
prachtig gewoon!
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtpffft ik zou deze week niet willen in de HOF-keuzecomissie zitten want hier zijn weer enkele bijoukes geland dezer dagen.
Durf al haast niks meer te posten
Comment
Comment