Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Alleen al het idee om in de regen foto's te gaan maken
Maar wat een resultaat !!!
Ondanks dat ik een fan ben geworden van je zw/w foto's, was het een goed idee om deze zo te laten
ps: de hoek waaronder ik op mijn scherm kijk, is wel heel bepalend voor de sfeer in de foto.
Pascale dit is 1 van je betere tot nu toe en ook voor mij de betere van de week...
Zie ik graag zulke opnames..Kadrering en gekozen standpunt zeer goed.
Alle sfeer in huis.De weergoden waren je goed gezind die dag..Knap en voor mij een knipoog naar de MODS..
1 muggezifterijke...De voorgrond lijkt me wat minder scherp (gras)
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Pascale, dit is voor mij een SUPER plaat
Hier hou ik van ! prachtig die wilde zee vastgelegd, de opspattende golven , schitterende bewolking, en mooie grijstinten.
En zeker niet vergeten te vermelden, de goed gekozen compo
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Had je cam geen last van de regen?
De mijne is na een regenbui een 'perte totale' geworden.
groetjes
moniq
Het begon maar juist te regenen....enkele foto's genomen en daarna vlug gaan schuilen!!
=schoonSpikke;2864105
1 muggezifterijke...De voorgrond lijkt me wat minder scherp (gras)
Je hebt gelijk Pascal...zeewier was onscherp en was eigenlijk ook aan het twijfelen om die weg te croppen...maar dan verloor ik een heel deel van mijn foto...dus dan maar zo gelaten!
sluit mij aan bij voorgangers: een prachtige foto maar zelf had ik die groene mossen minder in beeld gelaten
Ik vond een groen kleurtje er wel bijpassend met al die grijstinten, daarom zo gelaten!
Nu....ik heb die foto bewerkt....niet mijn sterkste kant....ben niet zo voor het wegclonen op foto's!! Ik wilde niets wegcroppen want dan was het geheel niet zo krachtig meer!
Comment