Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Weer een heel mooie met een knappe compo.
Het is net alsof je van steen tot steen kan springen richting zon.
Waar zijn die foto's genomen?, lijkt me een heel mooie locatie
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Lichtelijk een kleine helling naar links aflopend.
Ik ben altijd een voorstander van dit soort opnames.
Vind nog steeds je eerste de beste uit de reeks.
Als ik dan toch even mijn eigen mening mag uiten had ik die rosten op de achtergrond weggelaten.
Had je ook de mogelijkheid om een reeks stenen te fotograferen die achter elkaar naar de horizon toe liepen? Zou de diepte wat meer aangesterkt hebben.
Toch een knappe plaat hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Deze past volgens mij beter in het rijtje van je afrika-reeks dan die vorige twee omdat die een andere toning hadden. Nochtans was ik daar wel fan van (vooral die horizontale).
In vergelijking met vele anderen toch een hele mooie.
Vind jij dat mooi Bouk??? Met lange sluiterstijd???
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Lichtelijk een kleine helling naar links aflopend.
Ik ben altijd een voorstander van dit soort opnames.
Vind nog steeds je eerste de beste uit de reeks.
Als ik dan toch even mijn eigen mening mag uiten had ik die rosten op de achtergrond weggelaten.
Had je ook de mogelijkheid om een reeks stenen te fotograferen die achter elkaar naar de horizon toe liepen? Zou de diepte wat meer aangesterkt hebben.
Toch een knappe plaat hoor.
Amai Pascal....ik zou het niet beter uitleggen! Zou nog sterker geweest zijn!
Ik vind het ook een heel mooi plaatje!
Gr Pascale
Comment