Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie overgang in de lucht maar dit maakt de foto niet zo interessant voor mij.
Ik ben een mens van voorgronden en zeker als ze zichtbaar zijn..
Als je rechts dan toch struikgewas meeneemt in je opname dan kan je er beter voor zorgen dat je ook daar niet te veel detail verliest en eventueel gebruikt als diepte lijnen in je opname.
Stel je voor dat je de camera wat meer naar onder bewogen had of door de knieën gaat dat je dan met voorgrond en rechtse begroeiing toch een soort boomerang bocht krijgt die de diepte daardoor versterkt.. Nu vind ik de takken eerder storend.Het zijn allemaal dingen waar je naar kijkt voor je een compo bepaald...Loop rond met je camera en kijk door de zoeker wat je het beste aanstaat...zet dan pas op statief en schiet..
Verder vind ik de sfeer prima.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind het mooi, maar nog mooier zonder de takken en stenen rechts
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Als je rechts dan toch struikgewas meeneemt in je opname dan kan je er beter voor zorgen dat je ook daar niet te veel detail verliest en eventueel gebruikt als diepte lijnen in je opname.
Stel je voor dat je de camera wat meer naar onder bewogen had of door de knieën gaat dat je dan met voorgrond en rechtse begroeiing toch een soort boomerang bocht krijgt die de diepte daardoor versterkt.. Nu vind ik de takken eerder storend.Het zijn allemaal dingen waar je naar kijkt voor je een compo bepaald...Loop rond met je camera en kijk door de zoeker wat je het beste aanstaat...zet dan pas op statief en schiet..
Verder vind ik de sfeer prima.
Ben ik met Pascal en Danny eens!
En dat moet je ook zeker doen....rondlopen en kijken is de boodschap!!
Mooie kleuren en rustgevende plaat!
Gr Pascale
Comment