Ijsklimmen tijdens de 3-daagse tocht omhoog.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Huayna Potosí - The way up
Collapse
X
-
-
Re: Huayna Potosí - The way up
Heel mooi met de koude kleuren van het ijs en de warme gloed op de rotsen in de achtergrond. Een mooi contrast
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtHeel mooi met de koude kleuren van het ijs en de warme gloed op de rotsen in de achtergrond. Een mooi contrast
Heb jij die berg ook beklommen????
Als het zo is....petje af hoor!!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtWat een prachtige en gevarieerde omgeving daar.
Heel mooi weergegeven en de klimmers geven goed de schaal weer.Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtprachtige foto van een dito landschap en de klimmers maken de foto afOorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtprachtig hoe al die structuren goed te zien zijn!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht...
Heb jij die berg ook beklommen????
Qua inspanning over de limiet en uiteindelijk boven geraakt puur op karakter. Daardoor niet altijd de puf of gelegenheid (je hebt je handen nodig voor je houweel en mede omdat je op ijs loopt, hang je met 3 aan één lijn) om foto's te nemen. Zelfs niet op de top (6088m) omdat ik mijn vingers amper kon bewegen Daar heb ik de camera dus aan de gids gegeven (wel zelf manueel ingesteld), maar die foto's mag ik hier niet posten.
Maar er volgen er nog enkele van onderweg
Merciekes voor de reactie's. Ook voor de fijne opmerking van Mortierke aangezien ik dit aspect niet makkelijk vond.
Comment
Comment