Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Audresselles, ma belle... (II)
Collapse
X
-
-
-
Re: Audresselles, ma belle... (II)
Dit is een prachtig beeld.
Hier zou ik persoonlijk gekozen hebben voor een gecombineerde opname: de lucht zonder filter (om de wolken onbewogen in beeld te brengen) en de zee met. Maar: tis mijn persoonlijke mening die niets afdoet aan de kwaliteit van de opname !"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
-
De kleuren en de weerkaatsing van het licht zijn opnieuw prachtig weergegeven
Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk berichtHier zou ik persoonlijk gekozen hebben voor een gecombineerde opname: de lucht zonder filter (om de wolken onbewogen in beeld te brengen) en de zee met. Maar: tis mijn persoonlijke mening die niets afdoet aan de kwaliteit van de opname !Last edited by mortierke; 20 oktober 2010, 11:31.
Comment
-
Heb jij daar weer ideaal weer gehad zeg!! Toch mooi met die prachtige wolken erbij!
Tja....en die steen met daarrond die "bevroren" zandstructuren....mooi hoor!!
Gr Pascale
Wat de wolken betreft....mmm....weet het zo niet...ik vind het eigenlijk goed zo....zie je goed de beweging erin!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtOf het makkelijk uitvoerbaar is bij een stevige wind is een andere vraag Het idee vind ik in ieder geval goed
@ Tantine: zoals met alles... is gewoon mijn persoonlijke mening of smaak..."Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk berichtIs makkelijk uitvoerbaar: gewoon twee opnamen maken, eentje van de wolken zonder ND filter (of met een pola filter), de andere met ND filter en dan de rest in PS...
Maar Dama is de enige persoon die daarover uitsluitsel kan geven uiteraard, op de foto ziet het er een nogal winderig moment uit
Comment
-
-
prachtige compo en kleuren
Comment
-
Weeral heel mooi, dat soort stoofpotjes weet je wel perfect te laten sudderen
De idee van Lambert Jan is zo gek niet eigenlijk ... ik stop dat even in mijn achterhoofd, kan misschien ooit eens nuttig zijn.
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Bedankt voor de reacties iedereen
@Lambert Jan,
Dit is een blend van 2 verschillende opnames, zonder ND of Polfilter.
ISO 400, f16, 10 en 4sec.
Heb bewust gekozen voor de langere tijd voor de wolken, omdat er inderdaad veel wind stond, en je de wolken zag bewegen. In deze foto wou ik er de beweging in zien, omdat dit goed paste met de lijnen van de voorgrond.
Ik heb ook een kortere belichtingstijd voor de wolken maar vond deze krachtiger.
Bedankt voor jouw kritische blik en suggestie
Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk berichtDit is een prachtig beeld.
Hier zou ik persoonlijk gekozen hebben voor een gecombineerde opname: de lucht zonder filter (om de wolken onbewogen in beeld te brengen) en de zee met. Maar: tis mijn persoonlijke mening die niets afdoet aan de kwaliteit van de opname !
Comment
-
Prachtig man wat jij ons hier de laatste tijd allemaal laat zien.
Stuk voor stuk opnames waarover is nagedacht.
Comment
Comment