Voor de zwart-wit versie : KLIK
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stuivend zand
Collapse
X
-
-
Re: Stuivend zand
Ik vind dit heel mooi. De lijnen in het zand en de lijn die de wolken maken trekken mij echt de foto binnen.
Ik kan niet kiezen tussen de kleur en zw versie. Gelukkig hoeft dat niet.
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtIk vind dit heel mooi. De lijnen in het zand en de lijn die de wolken maken trekken mij echt de foto binnen.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik deze minder vind.
De compo is wel geslaagd maar zeg nu zelf Danny..
Als je je andere foto's bekijkt mist deze opname wel de spanning van de onderwerpen die je telkens in je andere hebt wel...
Daarbij komt het bij mij ook over dat daardoor de diepte werking door de wolken niet zo goed hun werk doen hier door het tegenlicht effect..
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Comment
-
-
Dat is al snel het probleem,als je steeds van die top platen
neerzet dan valt een iets mindere direct op
Ik vind deze dus ook iets minder.
gr.ron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtIk vind dit heel mooi. De lijnen in het zand en de lijn die de wolken maken trekken mij echt de foto binnen.
Ik kan niet kiezen tussen de kleur en zw versie. Gelukkig hoeft dat niet.
Comment
-
Hé....dit herken ik....is dit niet juist voor die prachtige bunker??
Ik zie daar in de verte Cap Griz Nez.
Toen wij daar waren was er toen ook ontzettend veel wind....wij hadden een short aan...deed geen deugd aan onze benen dat zand
Moet Pascal een beetje gelijk geven zeker als ik die vergelijk met je andere foto's!
Gr Pascale
Comment
-
Bedankt voor de reacties iedereen !
Ja, dat is daar inderdaad
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtHé....dit herken ik....is dit niet juist voor die prachtige bunker??
Ik zie daar in de verte Cap Griz Nez.
Toen wij daar waren was er toen ook ontzettend veel wind....wij hadden een short aan...deed geen deugd aan onze benen dat zand
Moet Pascal een beetje gelijk geven zeker als ik die vergelijk met je andere foto's!
Gr Pascale
Wat mij hier vooral zelf aanspreekt is de dieptewerking naar dat ene punt door enerzijds de wolken, maar vooral door de lijnen gevormd door het zand dat over het strand stoof... Vooral op de Z/W is dit goed weer te geven, doordat ik meer met contrast kon schuiven.
Hierbij zou een element op de voorgrond alleen maar het lijnenspel verstoord hebben...
Het is eens een andere kijk, die wat verdeeldheid veroorzaakt, maar dit is het toffe eraan !
Bedankt voor de eerlijke en kritische commentaren !
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties en kritische blikken
Ja, kan misschien wel een klein duwtje naar links gebruiken.
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtmooi die lijnen in het zand!
hij lijkt scheef te staan maar het is niet zo
Comment
Comment