Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Audresselles, ma belle...
Collapse
X
-
-
-
Re: Audresselles, ma belle...
hier zijn de kleuren net iets krachtiger
mooi met die stenen in de voorgrondGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Je belichting is perfect. Ik had hier wel gekozen voor een kortere sluiterstijd. Ik heb moeite met het middenstuk dat onscherp is en de rest scherp. Soms is dat mooi maar in dit geval beetje onnatuurlijk. Maar kleuren en compositie
Comment
-
Thanks !
Het is zó gefotografeerd... Ergens is dit wel natuurlijk, aangezien die branding zo dichtbij is, en dus meer onscherpte veroorzaakt dan de golven op grotere afstand.
Denk dat de snelheid in de branding zelf ook wel groter is dan de golven op volle zee...
Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk berichtJe belichting is perfect. Ik had hier wel gekozen voor een kortere sluiterstijd. Ik heb moeite met het middenstuk dat onscherp is en de rest scherp. Soms is dat mooi maar in dit geval beetje onnatuurlijk. Maar kleuren en compositie
Comment
-
-
Sterke compo, mooie kleuren; de 'onscherpte' geeft mooi het dynamische van de branding weer.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Opnieuw een heel knappe foto. De geel/oranje gloed van de zon aan de horizon vind ik heel mooi in contrast met de blauwe zee en wolken, net als de stenen op de voorgrond.
Ik vind de onscherpte in de branding ook voor dat extra dynamisch effect zorgen in de foto.
Heel mooi
Comment
-
-
Weer een mooie van Dama ... 't wordt een gewoonte hier op BDThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Weer HoF kwaliteit
Comment
Comment