even een subtieler kadertje erbij gezet
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
koud en winderig...
Collapse
X
-
-
Re: koud en winderig...
Ja...dat mag ik graag zien....al die grijs en blauwtinten....met in de verte een oranje gloed!!
Mooi!
Kader vind ik een minpuntje.
Gr Pascale
-
En de kleuren komen inderdaad koud en winderig over
Compo heel mooi in balans, ook mooi volgens de regel van de gulden snede !
Knap werk
Comment
-
-
hi hi op de zelfde plek als .......
juist een beetje later
een mooi geheel van je wolken en waterspelGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Ik vind het een heel mooie met zachte natuurlijke kleuren.
Een iets subtieler kadertje zou de foto nog meer eer aan doen vind ik maar da's persoonlijke smaak natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtJa...dat mag ik graag zien....al die grijs en blauwtinten....met in de verte een oranje gloed!!
Kader vind ik een minpuntje.
Prachtige foto, met sprekende kleurstelling. Geeft perfect een koude en winderige sfeer weerNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk berichtKnap , hoop zo ook iets te kunnen realiseren ....
grtjes, fabke
Comment
-
Amaai nie Hilde. Met zulke beelden kan je een muur vullen zonder maar één ogenblik er aan te denken om ze nu eens eindelijk te vervangen door een ander. Met andere woorden, het is een topper. (met of zonder ND ?)
En die kader is inderdaad een kwestie van smaak en gebruik, ik vind beide goed)
(Pékesnet: eat your heart out !!! )"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
Comment