Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het lijkt bijna als mensjes observeren vanuit een schuilhut door een natuurfotograaf
Heel mooi hoe de mensen net op de horizon lopen alsof ze zo over de rand kunnen vallen.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Het lijkt bijna als mensjes observeren vanuit een schuilhut door een natuurfotograaf
Heel mooi hoe de mensen net op de horizon lopen alsof ze zo over de rand kunnen vallen.
Ik volg ,heel mooi
Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
Op het midden, links of rechts: iedereen op zoek naar zijn eigen zee, zoals we als mensen
op zoek zijn naar onszelf en daarbij ook wat ruimte nodig hebben.
Op het midden, links of rechts: iedereen op zoek naar zijn eigen zee, zoals we als mensen
op zoek zijn naar onszelf en daarbij ook wat ruimte nodig hebben.
Ja ... daar denk ik ook meteen aan als ik dit "beeld" bekijk....
Het is niet te voorspellen welke weg (in het leven) ieder van ons kiest...De foto geeft dat hierbij "sprekend" weer...
Verder is het al gezegd mooi compositie, beeldvullend, en de nodige spanning is er ook door de tegengestelde richtingen van de wandelaars (jong en oud). Perfecte combinatie !
Comment