Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze foto heeft niets. Geen uitstraling, geen spanning. Het is gewoon een boomstam (en nog niet eens een mooie) van dichtbij met een wazige boom op de achtergrond. Ik zie ook geen symboliek?
Deze foto heeft niets. Geen uitstraling, geen spanning. Het is gewoon een boomstam (en nog niet eens een mooie) van dichtbij met een wazige boom op de achtergrond. Ik zie ook geen symboliek?
Da's eerlijk, maar vrij destructief..
bijgevolg eens gaan zoeken naar een foto van jou welke jouw uitspraken kracht zouden kunnen geven: Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.
Da's eerlijk, maar vrij destructief..
bijgevolg eens gaan zoeken naar een foto van jou welke jouw uitspraken kracht zouden kunnen geven: Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.
Mij komt ergens iets ivm stuurlui en een wal in gedachten maar ieder zijn mening natuurlijk.
De foto is niet echt mijn ding maar daarom zeker niet slecht. In vergelijking met andere landschaps en natuurfoto's heeft deze iets abstracts en in die categorie is hij wel goed vind ik.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Qua concept is er niets mis mee, het is een beetje alsof je van achter een boom naar een landschap piept. Het onderwerp hoeft niet noodzakelijk het grootste deel van de foto te beslaan, zolang het maar de aandacht trekt. Alleen is het jammer dat het landschap er achter hier niet echt iets is om naar uit te piepen of de aandacht trekt imho. Misschien was het zonder de 2e boom beter geweest, of met een ganse rij bomen, of een landschap waar echt iets in te ontdekken valt....
Bedankt voor de fijnzinnige en minder fijnzinnige commentaar op deze foto.
Ik weet dat deze als "natuur en landschap" niet volledig past of beantwoord aan de "regeltjes", welke dat ook mogen zijn.
Deze foto is een vervreemding van een alledaags onderwerp met als doel een een minimalistische voorstelling (vlakverdeling) te maken van een alledaags landschap zoals ik het op dat moment zag.
Tja, het zijn geen strakke schapenwolkjes tegen een staalblauwe lucht of een oranjerode zonsondergang boven een golvende zee.
Ach, het is een abstractie van wat ik zag. Met z'n voor en tegenstanders
Met de smileys nog wat zitten spelen is ook altijd plezant hé
Comment