Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
een mooi, terug heel origineel beeld
je landschap toon je grotendeels in het spiegelbeeld wat voor een mooie niet alledaagse compositie zorgt, waardoor je je kan permitteren dat bootje pal in't midden te zetten
knap gezien
een mooi, terug heel origineel beeld
je landschap toon je grotendeels in het spiegelbeeld wat voor een mooie niet alledaagse compositie zorgt, waardoor je je kan permitteren dat bootje pal in't midden te zetten
knap gezien
das ook mijn gedacht, bij deze compo kan het bootje in het midden van de foto
Mooie kleurtjes in de bg, leuke compo met de weerspiegeling, maar ook m'n twijfels over de centrale plaats van het bootje.
Als je het bootje elders plaatst, verstoort hij echter de weerspiegeling. Dus denk ik dat je toch de beste optie gekozen hebt. Blijft hoe dan ook een leuk plaatje.
Voor de voorstanders van niet-centrale compo heb ik een update geplaatst.
Ik verander de realiteit niet graag, maar aangezien het bootje niet vast lag en toch maar lag rond te dobberen...
vind het beide top plaatjes
is dat "der plansee" aan oostenrijks kant?
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment