Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Dit vind ik nu voorlopig de beste van je 3 uploads....je comp., bewerking en kleuren zijn hier heel mooi en opvallend!
Maar re thv die wiel( waar er meest licht opvalt) vind ik het wat onnatuurlijk...kan dat?
Gr Pascale
Dit vind ik nu voorlopig de beste van je 3 uploads....je comp., bewerking en kleuren zijn hier heel mooi en opvallend!
Maar re thv die wiel( waar er meest licht opvalt) vind ik het wat onnatuurlijk...kan dat?
Gr Pascale
In bewerking heb ik enkel wat opgehelderd en contrast geminderd, anders was het veel te hard met de schaduwen. Dat kleurtje is naturel doch wat afgezwakt door het oplichten en minder contrast. Dus dat rood was wel degelijk rood. Er zijn kleuren die je min of meer kan behouden, helaas niet allemaal of je moet serieus gaan shoppen en dat doe ik als het moet maar minimaal. Nu begrijp je waarschijnlijk het verschil tussen de 3 foto's en met wat kleur is het altijd mooier hé.
Is het in Canada nu ook duidelijker ? OOOoooh, zou daar graag wonen, de natuur in trekken, en fotograferen !! Maar Canada is groot dus verkijk ik me waarschijnlijk ?!
Oh ja, thanks for the comments
Oké, indien niet meer geïnteresseerden voor opnames bij maanlicht (volle). Toch een speciaal sfeertje en ervaring.
Bedankt aan de kijkers en de schrijvers. Er volgt geen 4de enz. stop er hier mee.
Zou ik niet doen Raymond, als daar jouw interesse ligt waarom zou je dan stoppen? Omdat hier weinig reacties komen?
Gewoon doorgaan zou ik zeggen
Ben ik het geweldig eens mee. Vind dit mooi, sfeervol, een beetje raadselachtig zelfs. Ik
kijk er altijd wat langer naar. (Maar het is lang niet altijd makkelijk om er de juiste
woorden voor te vinden, de juiste toon.)
Ga dus maar rustig verder met de nacht een gelaat te geven.
Comment