Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Was er een paar daagjes van tussenuit, mijn excuses voor de tragere respons...
Liliane, ik had dit zelf dus nog niet opgemerkt. Oog voor detail heb jij wel !
Dat blauw is een tekst die op die rots gespoten is. Onderaan staat "KPN", wat er boven staat kan ik niet lezen. Iets met een politieke partij te maken of zo ?
Ja, dat heb je goed gezien, er zit daar een blauwe vlek. Zou mij verwonderen dat daar iemand zat, want het was een heel woeste zee. Zal eens op het origineel moeten kijken... Ben een paar dagen niet thuis, dus zal voor later deze week zijn.
@ddboke en G.R.
Yep, is inderdaad de ene golfslag na de ander afwachten, totdat het de juiste lijnen vormt.
En dan komt er zo'n stukje bij dat er misschien niet had mogen zijn, maar dat is de natuur...
Zonder die kleine golfslag linksonder, was dat niet beter geweest Wordt daar steeds naar toe getrokken dus wat hinderlijk - voor mij toch
@Fotohandig, bedankt voor jouw eerlijke commentaar.
Die waas die je ziet, heb je goed opgemerkt !
Tussen de boog op de voorgrond en de volgende boog liggen toch gauw een 300-tal meter. Ik schat nog eens 500m naar de achtergrond die je door die 2e boog heen ziet.
Dit is nevel, gevormd door opspattende golven van de woelige Atlantische kust, en misschien ook verdamping door de warmte.
Hoe verder je kijkt hoe sterker het effect van de nevel.
Vooraan zie je inderdaad het scherpst....
Mooi hoor Danny!
Ben nu wel aan het twijfelen welke van je 2 uploads beter is.....beiden zou ik zeggen!
Hier heb je enorm veel diepte....je blijft kijken in de verte!
Mooi de kontrasten, de reflectie......een mooi geheel!
Gr Pascale
LOL, je dacht misschien dat ik dit plaatje in mijn tuin geschoten had ?
Comment