Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
ik vind die toch wel iets hebben
al die mooie molens van onze noorder buren
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Vind het mooi dat die kasseiweg er op staat, maar net iets te weinig naar mijn gedacht.
Kon je niet een beetje meer naar links, zodat die kasseiweg er meer op kon ?
Vind het mooi dat die kasseiweg er op staat, maar net iets te weinig naar mijn gedacht.
Ook mijn gedacht.
Mooi laag standpunt genomen!
Gr Pascale
Lilianne ik vind het weer een heerlijk frisse plaat maar er zijn een paar zaken waar ik me toch druk over maak zoals het dak van dat huisje...of stal..Wat het zicht of mijn aandacht wat verzwakt naar de molen toe..Het laddertje rechts van de molen en de dijkafsluiting mogen dan wel deel maken van het geheel maar ik heb er even mijn eigen draai aan gegeven..Voor mij had deze foto meer in huis met wat aanpassingen zoals ik het zie...
Ik heb ook even de molen en de voorgrond wat opgelicht en de kleur in de lucht wat gedesatureerd..Als ik hem moet weghalen dan zeg je het maar ok?
Heel mooi plaatje uit het land waar ze er allemaal een klap van hebben gehad. Ironie, lieve
noorderburen, want ik hou van jullie molentjes en klompen en tulpenbollen en nog van veel
meer.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Lilianne ik vind het weer een heerlijk frisse plaat maar er zijn een paar zaken waar ik me toch druk over maak zoals het dak van dat huisje...of stal..Wat het zicht of mijn aandacht wat verzwakt naar de molen toe..Het laddertje rechts van de molen en de dijkafsluiting mogen dan wel deel maken van het geheel maar ik heb er even mijn eigen draai aan gegeven..Voor mij had deze foto meer in huis met wat aanpassingen zoals ik het zie...
Ik heb ook even de molen en de voorgrond wat opgelicht en de kleur in de lucht wat gedesatureerd..Als ik hem moet weghalen dan zeg je het maar ok?
zo zie je maar weer hoe anderen een foto bekijken
nee mag blijven staan hoor geen probleem
maar ik zelf zie toch nog liever het rode dak ergens tussen het groen
wellicht is het zo omdat ik het zo gezien heb hé
met welk programa heb je dit gedaan
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment