Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rotsboog Legzira Beach
Collapse
X
-
-
-
Re: Rotsboog Legzira Beach
Heel mooi, maar zit er in het zwart echt geen structuur mee die je een beetje kunt belichten?
Gr,
DannySony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html
Comment
-
-
deze blijkbaar gemist
topGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Bedankt voor de reacties !
@zaipow en schoonSpikke
Ja, dit is inderdaad ook Marokko.
Dit ligt aan de kust ter hoogte van Tiznit (tizwel waar !), 120km ten zuiden van Agadir.
Heel weinig info over te vinden in reisgidsen, maar had toevallig foto's op internet gevonden op zoek naar info ter voorbeiding van mijn reis.
Het lag een eindje buiten mijn oorspronkelijk plan, maar vond deze bogen zo mooi, dat ik dit dus in het traject opgenomen had. Een lange weg erheen, maar het was de moeite waard, en dus geen spijt van !
Pascal, nee hoor, geen reisgids. Maar ik probeer wel mooie en interessante plekjes op te zoeken.
Oorspronkelijk geplaatst door zaipow Bekijk berichtwow man, waar kruip jij overal?
prachtige plek en foto
ook Marokko?..reeds gegoogled ,ja dus..Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtSchoon danny..waar is deze genomen? Ben jij reisgids of zo dat je op al die mooie plaatsen komt?
Zal het zeker eens proberen, en eventueel een update plaatsen als het toch iets zou geven.
Oorspronkelijk geplaatst door Syndromeda Bekijk berichtHeel mooi, maar zit er in het zwart echt geen structuur mee die je een beetje kunt belichten?
Gr,
Danny
Heel mooi natuurfenomeen, en geheel onbekend in Marokko.
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtMooi kader en voldoende bogen
greetz
Cheeta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtIk vind jouw beelden steeds origineel.
Heel mooi gezien deze en voor mij stoort die zwarte hoek niet..
het draagt bij tot het geheel
knap!
De kleuren, reflectie, de diepte....knap weer!!
Gr Pascale
Comment
-
-
-
Deze had ik nog niet gezien dus een geluk dat hij nog een keer naar boven komt
Opnieuw een pareltje.
Comment
-
Thanks KurtOorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtDeze had ik nog niet gezien dus een geluk dat hij nog een keer naar boven komt
Opnieuw een pareltje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtDeze had ik nog niet gezien dus een geluk dat hij nog een keer naar boven komt
Opnieuw een pareltje.
Comment
-
Comment
Comment