Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De schoonheid ervaren. Het liefst van op een scootertje. Die woestheid, ongerept en
majestueus, en af en toe omkijken als om te vragen of zij het ook zo indrukwekkend
vindt. Alsof een droom in vervulling gaat die een paar weken geleden nog als een oude
jas in mijn kast hing.
Mijn eerste gedachte was.....kijk voor je....of je bokst tegen die berg!!!
Indrukwekkend....mij geeft die foto een raar gevoel!
Mooie contrasten tussen weg en achtergrond....mooi!!
Gr Pascale
Frans, ik had hetzelfde gevoel, en had hem proberen draaien om die weg links en rechts vanuit de hoek te laten vertrekken, maar dan staan die bergen onder een onnatuurlijke hoek.
Ik kan het mij niet meer herinneren, maar ik vermoed dat de weg afloopt van rechts naar links, waardoor ik het niet "goed" krijg.
Of ik zou er onderaan een stuk moeten afdoen (ipv kantelen), zodat de lijnen uit de hoeken vertrekken, maar aangezien in mijn 3:2 wil behouden, zou ik er dan ook opzij moeten afdoen, waar ik niks over heb...
Ik zou misschien de baan aan beide kanten op dezelfde hoogte niet uit een hoek laten vertrekken
Heb ik ook geprobeerd, maar dan komt het onnatuurlijk hard over.
Gezien de grote hitte (48°C !) daar in het diepe zuiden hangt er steeds een soort brandsmoor, waardoor je dit zachter contrast verkrijgt, zeker bij vergezichten.
Als het te hard wordt klopt het niet meer met de realiteit...
Ik heb een foto waar je zelfs de hitte over de weg ziet "zinderen"...
Comment