Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Awel, 't is nie voor 't een of 't ander...
maar deze vind ik de beste - minimaal, maar alles wat een landschap moet hebben, heeft ie !!!
Ik heb moeite met je vierkante uitsnede, maar dat is geheel mijn probleem - ik zie niet graag vierkantig !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
voor een goede klant doet een mens soms al eens iets, ik zet er een rechthoekige bij
frans
Hehe Frans, bedankt jong, bedankt ! En ja, voor mij kijkt hij toch aangenamer... En het eendje links is een leuke bijkomstigheid...
Maar - nogmaals - dit is zeer subjectief ! Ik ben ervan overtuigd dat de vierkante versie voorstanders zal kennen !
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Hehe Frans, bedankt jong, bedankt ! En ja, voor mij kijkt hij toch aangenamer... En het eendje links is een leuke bijkomstigheid...
Maar - nogmaals - dit is zeer subjectief ! Ik ben ervan overtuigd dat de vierkante versie voorstanders zal kennen !
Greetz, KAriboe
Sluit me hierbij aan Je vierkante oogt onrustig en rechts te zwaar (compo) Je up-date geeft een heel ander beeld... en dat eendje
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mooie landscape en gouden tip van Koen.
Deze is voor mij niet dadelijk de beste van de reeks maar ik merk hier wel wat mooiere kleurtjes.
Het zijn in alle 3 natuurlijke kleurtjes hoor, maar ja, jij bent gek op K en K hé
De 3e had ik beter meteen in landscape gepost maar ik wou in 't vierkant blijven, opname 1 en 2 waren bewust genomen voor vierkant, opname 3 was voor landscape bedoeld en ik had hem dan ook beter meteen zo geplaatst
Je update laat ruimte om zelf iets in te vullen, om er even bij weg te dromen of een paar
woordjes bij te verzinnen. En dat is mooi. (Op de eerste valt je blik een beetje als
een vogeltje dood.)
Je update laat ruimte om zelf iets in te vullen, om er even bij weg te dromen of een paar
woordjes bij te verzinnen. En dat is mooi. (Op de eerste valt je blik een beetje als
een vogeltje dood.)
Geef ik Doudeke volledig gelijk.....en je weet dat ik ook graag wat leegte zie in een foto!!
Mooi van kleur, lekker sfeervol en ik geniet van de stilte die je foto uitstraalt!
Gr Pascale
Comment