Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Re: 2 bootjes een dreigende lucht....en de falaises
Herkenbare plaats
Ondanks het sombere weer, toch een heldere foto met sprankelende kleuren.
Je standpunt vind ik goed gekozen. Niet te laag, niet te hoog. Dit komt de compo ten goede.
dit is zeker geen slecht beeld hoor! ik zou hier geprobeerd hebben van de bootjes iets minder beeldvullend te maken door een hoger standpunt in te nemen. Heb nu de neiging van langs de bootjes te willen kijken naar het mooie landschap.
Herkenbare plaats
Ondanks het sombere weer, toch een heldere foto met sprankelende kleuren.
Je standpunt vind ik goed gekozen. Niet te laag, niet te hoog. Dit komt de compo ten goede.
Ja hoor
Toch opletten van de halo rond de rotsen - die wijst op slordigheid bij het nabewerken...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Knappe foto met mooie kleuren
Twee opmerkingetjes:
- zoals reeds opgemerkt staat de horizon scheef.
- ik had een ietwat ander standpunt ingenomen zodat de rotsboog volledig vrij zou komen te staan. Nu staat er nog een stuk rots achter zodat de boog veel kleiner lijkt.
Groetjes,
Philippe
beeldbank www.arterra.be
persoonlijke site www.wildeyes.be Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.
Comment