Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou er een stuk (tussen 1/5de en 1/4de) van de rechterkant afdoen, tot net aan die grote lange wolk. Dan heb je bij 900px al een iets grotere visser en een mooiere compo denk ik.
En ik zou toch ook de horizon rechtzetten
Voor de rest vind ik het een heel mooie foto
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik had alleen die garnaalvisser gefotografeerd met die prachtige reflectie van het paard en de wolken, het re gedeelte zou ik er niet bij genomen hebben!! Jammer voor de lucht!
Gr Pascale
Bedankt voor de reacties.
Dit is het resulaat als ik jullie opmerkingen ten harte neem.
Is inderdaad beter.
Te blauw vind ik hem echter niet.
Bij een weerspiegeling van een blauwe lucht is het normaal dat de foto nogal blauw is.
Volgens mij is de witbalans correct.
Verbeter me maar als ik het mis heb.
Mvg
Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.
hallo , ik woon er op zes kilometer van , die in Oostduinkerke doen dat voor die toeristen en ze laten nog driekwart liggen ( levende garnalen enz. ) moet je wel nog een uurtje blijven , HET spektakel begint dan pas . die meeuwen zorgen voor dat spektakel .Met beleefde groeten , etienne . PS OP DE SITE VAN OOSTDUINKERKE kun je de uurregeling zien wanneer die in zee gaan . misschien een idee voor schoonspikke ?? die komt toch naar de kust .Alvast een zeer mooi plaatje
Comment