Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je geeft de sfeer weer zoals ik hem steeds aan voel als ik daar ben. Dat vind ik wel speciaal (voor mij persoonlijk dus).
En de koeien ... ... staan daar rechts niet ergens Galloway runderen in de wei?
Ah om iedereen een antwoord te geven op de "koeien" vraag...Daar stonden nu eenmaal ezeltjes...En maar goed ook want anders had ik geen onderwerp in de wei..Rechts van de opname staan normaal de galoway koeien maar die waren gisteren blijkbaar met de noorderzon verdwenen..Daar hing gisteren plotseling bij zonsondergang een dichte mist waar ik uiteraard ook opnames van heb..Moet ze alleen nog bekijken de komende dagen...zal zeker wel de moeite zijn...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind deze beter dan je volgende upload....die ezels erbij, de diepte in je foto, de kleuren zijn hier natuurlijker....ja...voor mij is die foto de sterkste!
Gr Pascale
Comment