Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Avondgloed boven Meknes
Collapse
X
-
-
-
Re: Avondgloed boven Meknes
32 viewers en nog geen reactie?
Is nochtans een schitterende foto!
gr. Jos
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Gruythuysen Bekijk bericht32 viewers en nog geen reactie?
mooi. Zo'n uitzicht van een gezellig terrasje, met een paar goede vrienden en kletsen tot
de nacht er helemaal bezit van heeft genomen.
Of gewoon er in je eentje van genieten met in de verte een flard verloren muziek en
dichtbij alleen maar kommerloosheid.
Comment
-
Heel mooi het avondlicht gevangen met nog veel detail in de voorgrond
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Gruythuysen Bekijk bericht32 viewers en nog geen reactie?
vind het een mooie opname, met nog ruim voldoende detail.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooi hoor. De vogels voegen ook echt wat toe hier - ze brengen het beeld tot leven. Ik ben er zelf een paar jaar geleden ook geweest, maar kan mij niet herinneren zoveel (grote) vogels te hebben gezien. Nog een tapijt gekocht?
Iets meer detail in de voorgrond had ik wel mooier gevonden.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
Mooie sfeervolle foto Dama, vooral de kleuren spreken mij hier het meeste aan. Spijtig van al die schotels op de daken (die vind ik schreeuwlelijk) maar daar kan jij niet veel aan doen
Comment
-
-
-
Bedankt voor de reacties iedereen !
Doudeke,
dit heb je goed aangevoeld, dit was vanop een heel gezellig terras van een restaurantje.
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtHij heeft ons nog niet betaald voor onze vorige positieve bijdrages. (Grapje) Want heel
mooi. Zo'n uitzicht van een gezellig terrasje, met een paar goede vrienden en kletsen tot
de nacht er helemaal bezit van heeft genomen.
Of gewoon er in je eentje van genieten met in de verte een flard verloren muziek en
dichtbij alleen maar kommerloosheid.
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtMooie sfeervolle foto Dama, vooral de kleuren spreken mij hier het meeste aan. Spijtig van al die schotels op de daken (die vind ik schreeuwlelijk) maar daar kan jij niet veel aan doen
Die ooievaars vlogen er met perioden soms met tientallen over... die "zwaluwen" cirkelden eerder rond. Met heel veel lawaai...
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk berichtKnap en de vogels doen het heel goed hier!!!
Wat is dat voor soort, reiger?
Comment
-
Zeer mooie plaat.
En herkenbaar. Deze zomer verbleef ik in een riad vlakbij de moskee die je hier ziet.
En de ooievaars ... er waren er honderden. Ze vlogen samen met nog veel meer koereigertjes.
Een tip voor wie Meknès zal bezoeken en interesse heeft in vogels en lekker eten.
In de wijk achter de Bab Mansoer ligt het restaurant "Le Collier de la Colombe". Je kunt er op het dakterras eten met een prachtig zicht op de stad. Bij zonsondergang komen de ooievaars en de koereigers van heinde en ver teruggevlogen naar hun kolonies om te overnachten. Op het terras vliegen ze vlak boven je hoofd. Terwijl je geniet van de schitterende pastilla van duif die je moet gegeten hebben.
Comment
-
Hey Jan,
Dit is het terras van "Le Collier de la Colombe".
Had dit op jouw blog gelezen, en heb het ook uitgeprobeerd !
Ook de Pastilla van Duif geprobeerd
Aanrader !
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtZeer mooie plaat.
En herkenbaar. Deze zomer verbleef ik in een riad vlakbij de moskee die je hier ziet.
En de ooievaars ... er waren er honderden. Ze vlogen samen met nog veel meer koereigertjes.
Een tip voor wie Meknès zal bezoeken en interesse heeft in vogels en lekker eten.
In de wijk achter de Bab Mansoer ligt het restaurant "Le Collier de la Colombe". Je kunt er op het dakterras eten met een prachtig zicht op de stad. Bij zonsondergang komen de ooievaars en de koereigers van heinde en ver teruggevlogen naar hun kolonies om te overnachten. Op het terras vliegen ze vlak boven je hoofd. Terwijl je geniet van de schitterende pastilla van duif die je moet gegeten hebben.
Comment
Comment