...en rust in één van de natuurgebieden aan zee in Zeeuws-Vlaanderen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Genietende schoonheid
Collapse
X
-
-
Re: Genietende schoonheid
eigenzinnige compo maar mooi van kleur.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Sorry G.R., ik vind dit niet zo boeiend.....maar ik begrijp wel wat jij hier wilde vastleggen....niet altijd gemakkelijk om het in beeld te brengen zoals jij het voelt of ziet!!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtSorry G.R., ik vind dit niet zo boeiend.....maar ik begrijp wel wat jij hier wilde vastleggen....niet altijd gemakkelijk om het in beeld te brengen zoals jij het voelt of ziet!!
Gr Pascale
..gewoon de verder liggende zee mee intrigeren en een paar grashalmen scherp en profiteren van een wazige achtergrond...een sterkere DOF zou hier beter zijn volgens mij.
Comment
-
Was helemaal niet de bedoeling de zee in beeld mee te betrekken, was ook onmogelijk daar dit midden een natuurgebied is aan de duinen. Het is een fragment opname van de prachtige sfeer die daar heerst en de ruimte scheppend aan het gegeven door de lucht er bij te betrekken.
Dank in ieder geval voor het kijken en de reactiesKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Vind het boeiend qua compo en kleur.
Mis wel wat scherpte, Raymond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtVind het boeiend qua compo en kleur.
Mis wel wat scherpte, Raymond.
Iedereen bedankt voor de reactieKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik vind 'm zeer geslaagd, inderdaad eigenzinnige compo (waar ik altijd voor te vinden ben) waarbij ik het gevoel heb zelf even te liggen genieten in een duintje van het Zeeuwse landschap en opkijkend naar die prachtige herfstlucht
m.a.w. een Indian-summer gevoel !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk vind 'm zeer geslaagd, inderdaad eigenzinnige compo (waar ik altijd voor te vinden ben) waarbij ik het gevoel heb zelf even te liggen genieten in een duintje van het Zeeuwse landschap en opkijkend naar die prachtige herfstlucht
m.a.w. een Indian-summer gevoel !
grts
SiegKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment