Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat je allemaal doet met die plas daar he, hier naar kijken maakt zelfs deze zenuwpees rustiger
Dat lichtorgeltje in de achtergrond is daar zo subtiel en fijntjes aanwezig
Als je er voor gezorgd had dat die zonnestraaltjes net boven die kwal gestaan hadden dan was je foto voor mij weer helemaal af..
Ik benijd jullie toch hoor daar aan de zee..
Als ik mijn pensioen heb later dan verhuis ik ook..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Je had misschien nog iets dichter mogen gaan om die kwal meer op een kwal te doen lijken...
Ja, heb ik ook gedaan hoor, maar deze vond ik de sterkste....vond de structuren bij die kwal en het zand op de voorgrond ook wel mooi!!
Enne de kwal.....die neemt de kleuren van de ondergrond
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik vind hem zeer goed van opbouw Pascale.
Als je er voor gezorgd had dat die zonnestraaltjes net boven die kwal gestaan hadden dan was je foto voor mij weer helemaal af..
Ik benijd jullie toch hoor daar aan de zee..
Als ik mijn pensioen heb later dan verhuis ik ook..
Als je me een beetje kent weet je ook wel dat ik dit geprobeerd heb....maar dan was er li in beeld een golfbreker en die vroeg wel wat te veel aandacht!!
Jammer!!
Tja Pascal.....op pensioen gaan is nog niet in zicht!!
Comment